Random Máj.

28.5.14

Ahojte dievčatá prinášam Vám random fotiek, ktoré sa mi nazbierali posledné dni v pc!:)


  neterka fotila Petush
 piekla som pizzu!:) ňom ňom
 testujem najlepší peeling!
 ...a najlepší a najvoňavejší sprcháč!
 krásne tulipániky!:) táto farba je naj naj naj
 skvelý trblietkáč, ktorý naozaj vydrží dlhoooo!
 VS sprej!:) sladký je dosť...no páči sa mi:)
 balzamíky EOS:) love it!
 lak na nechty rimmel!:) testujemeee:)
mňamka!:D a to že fakt!

so cute!!!:)
obľúbené produkty na pleť...

 obľúbené produkty na pery
 obľúbený odličovač...najlepšíííí
 najlepší tieň...poslúži aj ako rozjasňovač!:) 
 super starostlivosť o nechty! čoskoro recenzujem!:)
 krásny a úžasný lak!
 perfiš laky!:)
super produkty na vlasy! čoskoro recenzia a súťaž...:)
 nové tenisky :D
rozkošné !:D

Tiež sa ti môže páčiť

4 komentárov

  1. super random také mam rada :) a tá pizza vyzera viac ako chutne :)

    inak pozývam ťa na giveaway o dva druhy náušnic budem rada ak sa zapojiš pokiaľ nemáš zaujem prepáč, že otravujem :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/05/giveaway-earring.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne fotky a tá pizza, asi si dnes odskočím do pizzerky... ja nemám rúru na pečenie :-( a taký istý lak od sally hansen mi došiel predvčerom... musím utekať kúpiť. Je pre mňa najlepší! Pekný deň a aj víkend. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jee taký milý post :) !!!

    http://byzuujandkatryna.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. EOS a Carmex bych chtěla také moc vyzkoušet. Jinak ti to moc sluší.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡