Le Petit Marseillais - Sprchový krém Čerešňový kvet

19.5.15


Ahojte dievčatá,

v tejto recenzii vám predstavím sprchový krém od francúzskej značky Le Petit Marseillais.
Na stránke franca.sk nájdete túto kozmetiku.

Ja vlastním sprcháč s vôňou Čerešňového kvetu
Obsah tohto balenia je 650ml a cena je 11,50€.
Konzistencia tohto sprcháču je krémovitá a vytvorí super penu. Čo ma najviac na tejto značke baví je to, že parfumácia je naozaj dokonalá. Vôbec mi nepríde umelá, je to proste pôžitok.
Sprchový krém kvet čerešne :
Jemne umýva a intenzívne hydratuje Vašu pokožku. Bohatá a ľahko zmývateľná pena uvoľňuje sviežu a ovocím podfarbenú vôňu čerstvých kvetov a prichádzajúcej jari. Sprchový krém premenený pod vodou na penu, je príjemný na nanášanie.
Vaša pokožka ostáva svieža, jemná, hydratovaná a dobre vyživená.
Sprchový krém je založený na rastlinnej báze, ktorej zložky sú ľahko biologicky odbúrateľné, pH neutrálne k pokožke a je dermatologicky testovaný. Neobsahuje parabén.
Objem: 650 ml



Ja som od tejto značky vyskúšala už naozaj veľa produktov a všetky mi dosiaľ vyhovovali.
Produkty sa mi ťažko zháňali, občas mi ich priniesla zo zahraničia sesternica. 
Veľmi som sa potešila, keď som sa dozvedela, že značka je prístupná aj na Slovensku.
Na stránke nájdete rôzne francúzske prírodné značky. Túto značku sme si celá rodina veľmi obľúbili.
Aj keď to práve nie je najlacnejšia investícia, podľa mňa sa vyplatí. 

Určite odporúčam vyskúšať!
Čoskoro napíšem aj o maske na vlasy, práve od spomínanej značky.



Tu vám ukážem pár sprcháčov, či olejov, ktoré sú moje najobľúbenejšie:
levanduľový med, maliny&pivoňka, argánový olej/ kvet pomarančovníka
Ak budete mať možnosť vyskúšať, tak neváhajte! 
Douche crème miel de lavandeDouche huile nourrissante à l’huile d’argan & fleur d’oranger du Maroc


Tiež sa ti môže páčiť

1 komentárov

Ďakujem za komentár a prajem Ti pekný dník :)

Petush♡